Cílem tohoto konceptu je vytvořit řetězec prodejních míst s použitými vozy, s vysokým standardem prodeje, obdobným jako u prodeje nových vozů. Koncept vychází z dlouholetých zkušeností firmy API u nás i v zahraničí a byl spuštěn v roce 2006.
Členové konceptu mají jednotný názor na „solidní“ prodej vozidel, což je praktiky jediná cesta pro budoucí úspěšnost. V oblasti ojetých vozů se v ČR jedná o zcela nový typ prodeje, který poskytuje zákazníkům řadu výhod.
Nejvýraznějším atributem tohoto konceptu je nabídnout zákazníkovi kvalitní regionální služby společně s jistotou známé a rozšířené obchodní značky.
Tento koncept jako celek tak vytváří distribuční kanál zbrusu nové generace a jako celek by měl být i dále šířen. Proto jej nabízíme v rámci franchisingového konceptu Auto Place – Franchising Koncept.- Možnost zapojení se do unikátního nového konceptu a čerpání veškerých výhod plynoucích z jeho komplexnosti.
- Poskytnutí zdarma k prodeji vozy v počtu dle velikosti prodejního prostoru a prodejních výsledků.
- Pravidelné vyúčtování provizí za realizovaný prodej a finanční služby.
- Neplatíte žádné vstupní ani paušální poplatky.
- K dispozici rozsáhlá nabídka vozidel u ostatních dealerů a v centrálních skladech v ČR a v zahraničí.
- Nabízíme know how a registrovanou značku (Auto place) na špičkové mezinárodní úrovni.
- Zapojením do řetězce získáváte jedinečnou konkurenční výhodu v podobě široké nabídky vozů, služeb a nadregionálního marketingu.
- K dispozici máte propracovaný síťový online software k tvorbě veškerých nabídek a dokladů.
- Pomůžeme vám optimalizovat provozní náklady a navrhnout konkrétní řešení ke zvýšení prodejů.
- Vstupem do řetězce odpadá nutnost některých aktivit, jako např. nákup vozů z vlastních prostředků, jednání s dodavateli finančních služeb, investovat do vlastní internetové nabídky, propagace.
- Řetězec využívá výhod společné nákupní politiky a je tedy silnějším partnerem odběratelů, je schopen garantovat vysoké odběry a tím dosahovat množstevních, obratových i jiných slev.
- Řetězec umí využít výhod plynoucích ze společné marketingové politiky.
- Zapojením do řetězce, lze dosahovat úspor plynoucích z rozsahu.
- Zajišťujeme pravidelné školení a trénink na všech úrovních.
- Celkové snížení rizik spojených s podnikatelskou činností.
- Možnost nabídnout zákazníkovi více než ostatní.
- Podnikatelskou zkušenost, znalost regionu, dobré jméno a nadšení pro věc
- Vlastní nebo pronajatý showroom, nebo vhodné prodejní místo
- Vytvoření vlastní regionální sítě obchodních zástupců
- Dlouhodobý vztah
- Dodržování standardů v oblasti kvality prodeje, čistoty a servisu
- Osobní zapojení do prodeje
- Trestní bezúhonnost
- Označení prodejního místa dle navrženého vizuálu, registrovaným logotypem Auto place
- Dodržení designových prvků interiéru
- Dodržování společných obchodních standardů zaručující kvalitu služeb při prodeji vozů
- Respektování společné obchodní politiky směrem k vybraným dodavatelům služeb (úvěry, leasing, pojištění)
- V prodejním místě nabízet k prodeji pouze vozy ze sítě Auto place tzn. Po předprodejním servisu a se všemi zárukami, které Auto place zákazníkům nabízí
- Pravidelné investice do regionální reklamy a propagace
- centrum sídla s minimálně 30 000 obyvateli
- minimálně 200 m/2 vnitřní výstavní plochy (stání pro min. 5 vozů)
- minimálně 100m/2 venkovní výstavní plochy
- maximálně otevřená dispozice
- vhodné umístění, vlastní vstup z ulice
- možnost parkování
Ing. Pavel Roubík tel.: + 420 739 022 888
email: pavel.roubik@autoplace.cz
Těšíme se na vzájemnou spolupráci.
Pokud máte zájem stat se členem konceptu Auto Place – franchising koncept, prosíme vyplňte následující dotazník. Veškeré informace získané prostřednictvím tohoto dotazníku budou považovány za přísně důvěrné a slouží pouze pro vnitřní potřebu společnosti Auto Place International a.s.